zondag 10 juni 2007

Ze doen erom

Verdorie, das nu iedere keer t zelfste, heb ik alweer zo'n speciaal getal. 1111, als dat niet kunnen is!

Omdat sommige mensen menen te beweren dat ik een 'onwetende minderjarige' ben -we zullen maar geen namen noemen, maar kijk toch maar eens bij de reacties van 'De 1000 voorbij!'. Omdat sommige mensen dat dus beweren, vind ik dat die mensen op strafkamp moeten komen in Poperinge, dan zullen die wel zien dat ik helemaal niet onwetend ben!
Bij Deze.
Tot zover mijn Fuck you attitude zoals je mensen hebt die dat heel mooi kunnen zeggen. :)

Bram, jij bent wel degelijk heel sexy met je zaadjes. (Die jongen moet je gewoon heel veel bevestiging geven, anders wordt die ongelukkig en daalt zijn zelfbeeld enorm. En daar heb je ook alleen maar last mee natuurlijk.)

Gisteren namen we de voice overs op van de kortfilm, alles is nu passé en ik moet Charlotte loslaten ende laten gaan, wel jammer, maar ook wel goed, ik ben zeer benieuwd naar het resultaat.

Dinsdag begint de leukste periode van het jaar, de eindeschooljaarexamens. (Eindejaarsaxemens zou taalkundig en logischerwijze niet correct zijn aangezien we dus niet het einde van het jaar zijn, en ook om lekker moeilijk te doen.) Vanaf morgenmiddag trek ik me dus voltijds terug in mijn cursussen en boeken wat wil zeggen dat ik traditioneel en principieel mijn msn-activiteiten (of hoe je dat dan ook schrijft) laat varen tijdens de week. Wie mij dus moed wil inspreken en succes wil wensen, of mij gewoon iets wil zeggen, kan mij altijd een mailtje sturen, voor die mensen maak ik altijd wel een minuutje vrij.
Maar ga nu niet 100 mails per dag zenden, want als ik 100 keer een minuutje daaraan moet spenderen gaat dat ook niet.

Om mijn lezertjes toch niet op hun honger te laten zitten, zal ik wel regelmatig wel eens een berichtje posten hoe het vlot met mijn studies.

Laten we hopen dat het snel voorbij is, maar dat zal wel, aan leuke dingen komt altijd snel een einde.
Ahum...
Veel moed/moet aan alle medelotgenoten.

3 opmerkingen:

Jan-Bart De Muelenaere zei

En wanneer ben ik welkom op Strafkamp Poperinge?

Peggy Van Dooren zei

Hey Petra,
Ben 1202 ... Is dat ook een beetje speciaal ?! Heb gezien dat we samen op Dranouter staan ... joepie ! Ben echt benieuwd naar je set !

Grtz,
Peggy

Petra Truant zei

1202 is natuurlijk speciaal ;)
zo speciaal specialig weet je wel :)

ik heb ook al veel gehoord over jou, evenmin benieuwd :)
knufs
P.