dinsdag 26 juni 2007

Woepie

Sommige mensen willen na de examens en voor hun rapport nog zoveel mogelijk doen omdat, als ze hun punten zullen gehad hebben, (bijvoorbeeld omdat het slechte punten zouden zijn) niets meer zullen mogen doen.

Daarom gaan sommige mensen vanavond naar de 1001 salamanders-fuif in Ieper. Maar ik dus niet. Gewoon omdat ik dus geen zin heb. En ook omdat ik gewoon in het prachtige Gent zit te vertoeven. Gent is namelijk veeeel en veel leuker dan Ieper. En daarom vier ik lekker hier het einde van de examens en tevens ook het einde van het schooljaar. Ik ga me zwaar in de Kriek storten. Haha, grapje papa. ;)

Sommige mensen rijden ook zwart op de tram in Gent. Maar wij dus niet. En dat geeft een ongelooflijke kick, moet je echt eens proberen, gewoon een ticketje kopen. Maar zorg dan wel dat je kleingeld meehebt voor in die automaten, anders heb je er niet veel aan...

7 opmerkingen:

Jozefien zei

woepie???? je bent de H vergeten!
een echt WHOEPIE hoort het te zijn, geen flauw afkooksel als 'woepie'
tttt

Yorgo zei

ik geef hier die jee gelijk hoor..
als straf zoude ze allemaal opnieuw moete doen ja !
en ik zie dat er iets ontbreekt opu site :p

Jan-Bart De Muelenaere zei

Bwa, Ieper is ook schoon. Mijn zus woont daar, maar ik ben ook een minimum verknocht aan het prachtige Gent.

Ik ga direct eens langskomen om een goeiendag te zeggen.

Yorgo zei

Antwaaaaarpeeuh :p
voor zover ik da zo nog kan noemen..
eerder Marokkooo

Anoniem zei

er was eens een stalker yorgo genaamd...

Petra Truant zei

blijkbaar heeft iemand op deze aardbol hier een heel uitgesproken mening, geen idee wie het is...

oja, yarga :)

gegroet yarga, ik weet heel even niet wat ik moet zeggen

Yorgo zei

ge ziet dat ik al fans heb hé ;)