donderdag 21 juni 2007

Mijlpaal!

Een mijlpaal in geschiedenis!
Een wereldgebeuren! Waar zijn de gazetten en den televies als je ze nodig hebt?
(beneden natuurlijk, in de stekker (de tv althans) waar anders? Niet in den diepries ze! Alle normaal toch niet, k zou eens moeten gaan controleren om zeker te zijn...)

Maar toch een uitzonderlijk evenement heeft plaatsgevonden hier op mijn zolder/studieruimte/atelier! Nog nooit was ik zo vroeg klaar met leren voor een examen!!!

Maar liefst om 17.30u kon ik een punt zetten achter mijn godsdienst!
Welliswaar was ik om 11.45u begonnen aangezien ik vandaag enkel fysica had (wat overigens niet slecht zal zijn) dus moet je in principe nog twee uur erbij tellen, (omdat ik anders maar om 13.45u kan beginnen), maar het gaat om het principe weet je wel. :p Laat me nu eens trots zijn op mezelf. :p

En mijn muze komt me hier net een smakkerd op mijn wang geven, waardoor k nu vanavond met ontsmettingsmiddel ga moeten zitten frotten. Maar kom, ze is dan ook trots op mij, zou je niet... :) :p

Ik ga nog even mijn godsdienst herhalen en dan naar Beddegem. Das mijn favoriete oord de laatste weken.

Morgen heb ik ook Frans mondeling, maar dat zie ik volledig zitten.

zwaai schatten van me!

PS: Is het mijn lieve lezertjes trouwens opgevallen dat mijn titeltjes van mijn laatste posts enorm kort zijn? Misschien komt dat door de mystieke examenperiode! :o (ja, behalve die van de kansberekening dan, om de mierenneukers, zoals Anoniempje Lafbek, hun gelijkje te geven.)

4 opmerkingen:

Bram zei

En ja hoor raad eens wie er de 1500 is mevrouw petra
. wat heb ik gewonnen , wat heb ik gewonnen

Petra Truant zei

Euh, een gala-avond 14 september in Poperinge :p

en een dagje gezelschap van mij naar aalst. Is dat niet lief van mij? =D

Yorgo zei

1532, win ik nu een leuke beurt met petrabeest ? ^^

Petra Truant zei

Het petrabeest. Das zo weer iets typisch Yorgo :p Haha. Tja, 1532 is wel niet zo speciaal als 1531, daarom slechts de troostprijs: goed gedaan Yorgo. :)