donderdag 28 juni 2007

50e blogpost!

Jaja, we zijn zover, den 50sten post!
Juni was een uitzonderlijk vruchtbare maand, maar dat komt deels ook door de examens enzo.
Om het te vieren krijgt iedere lezer de komende dagen een dikke swoen van mijn liefste muzetje! (Maar ik sta niet in voor de gevolgen als ze een klap of een stomp geeft omdat ze je niet mag...)
Daarnaast heb ik ook een nieuwe foto geplaceerd, zo bij wijze van vernieuwing. (Jaja, de foto's van de camera kunnen nu op de pc! *trotse Petra*)

Gent was super! Even nog alle mensen bedanken die mij een leuke avond uit bezorgd hebben.
Dankjewel :)
Morgen is Aalst en ik kijk er keihard naar uit Bram!

Verder heb ik ook de trailer van 'Charlotte', onze kortfilm, gezien! Reinhart heeft dat schitterend gemonteerd! Later komt hij waarschijnlijk op You Tube, ik laat jullie iets weten zodra ik iets meer weet hierover.

En natuurlijk heb ik ook mijn puntjes.
Maar laat ik jullie nog heel even in spanning laten en zal het pas morgen zeggen :p want eigenlijk heb ik het nog niet meegehad, (morgen pas en we moeten daarvoor alsjeblieft 10 minuten voor naar school, ocharme de mensen die van verder moeten komen. :s)

zwaai!

1 opmerking:

Anoniem zei

Vreemd er staat nog geen reactie van Yorgo.