maandag 25 juni 2007

Help? Waar is mijn cursus gebleven?

Alaaaaarm! ALAAAARM!!!
Ik vind mijn cursus die ik moet leren voor morgen niet meer!
Heeelp!

...
Oja, shit, examens gedaan... Juist, het moet nog even doordringen...

*druppel*
*druppel*
*dring door*

De examens zijn gedaan...
DE EXAMENS ZIJN GEDAAN!!!!
Hiephoera, hoi hoi hoi!
*danst op en neer en zwaait met blauwe en roze pomponnetjes*
(danku Jozefien! =D)
Na drie zware weken is het dan EINDELIJK voorbij! 't werd wat tijd!

Felicitaties kan men mij doormailen of achterlaten in een commentaartje. :)

Dat heeft natuurlijk ook wel zware gevolgen...
  • Ik moet afkicken van de cola.
  • Ik moet afkicken van de cola.
  • Ik moet een foto van mijn lege colaflessen die ik tijdens de examens gedronken heb (de cola dan, niet de fles) op mijn blog zetten.
  • Ik moet weten hoe ik de foto's van onze videocamera op de pc moet zetten (ja, met kabeltjes, dat weet het brokje vuil in mijn navel ook, maar het ding reageert gewoon niet. :(
  • Ik moet afkicken van de cola.
  • Iedereen die me ziet cola drinken of iedereen die me ziet als ik wil cola gaan drinken, die moet me daarop wijzen en het me verbieden.
  • Verleden was cafeïne mijn beste vriend, heden is het mijn vijand!
  • Ik moet andere dingen posten dan over de examens...

Om het te vieren met mijn bloglezertjes heb ik (voor de mensen die het nog niet gezien hebben) mijn datumtiteltjes en mijn rechterkolomtiteltjes verandert in een fris blauw kleurtje dat veel beter past! Weg met dat muffe grijs! Weg met die examensfeer!

Verder ben ik vrijdag naar de kapper geweest. :) Het (mijn haar) is nu weer fris en ik kan het nu weer loslaten. Dat vind ik fijn.

Mijn favoriete bezigheid na de examens is rondsloffen in de Colruyt. Ja, ik volg het goede voorbeeld van onze eigenste Philippe Geubels jongens! Niet dat ik hier keihard reclame ga maken voor de Colruyt (spreek uit zoals Philippe dat doet, zo op die zielige manier...), maar toch vind ik dat het gezegd mag worden: de Colruyt is fijn. Vooral die leuke types die erin rondlopen. Zoals die moeder en zoon die maar geen plaats wilden maken en die dan boos waren op mensen die voor hen geen plaats wilden maken. De jeugd van tegenwoordig... En ook vooral wanneer het buiten een klein beetje regent. Een klein beetje heel hard. En de mensen allemaal naar binnen vluchten. Of de mensen die enkel een hele stapel strips kopen. Daar kijk ik dan naar. En dan vind ik dat grappig. En dat mag ik grappig vinden want dan draag ik mijn all stars.

Maar goed, ondertussen zit ik hier achter de pc en de pc staat voor mij en ik moet beginnen denken aan de wedstrijd in Gent op 14 juli. Hierover post ik nog wel, maar anders wordt deze post weer te lang en dan begint mijn muze op mij te slaan. En dan heb ik blauwe plekken en dan moet ik zeggen dat ik tegen de deur ben gelopen en dat zeg ik niet graag omdat ze mij dan niet geloven...

En daarom zeg ik dan, toedeloew schatjes van me!

1 opmerking:

Yorgo zei

als er een brokje vuil in u navel zit, is het tijd dat ge u toch eens gaan wassen hoor
vuil meisje