zondag 3 juni 2007

Moord op de overloop!

Daarnet - in het naar boven komen- heb ik maar liefst 4 vliegen neergemept! Hoe die beesten iedere keer binnen komen door een vliegenraam of door een 'jaloezie' lik of ze da hier in West-Vlaanderen noemen, is mij een raadsel. Tenzij ze dan door mijn slaapkamerraam naar binnen komen, maar dat kan niet. Die afstand is te groot.
(Jammer dat je zo'n beetje het grondplan van ons huis moet kennen voor je die laatste kunt begrijpen. Dit is echter geen grap, jongens, geen ironie, geen sarcasme, geen platvloerse humor of cynisme dus!) Valt het op dat we over de soorten humor hebben geleerd in Nederlands? ;) Boeiend toch.

Gisteren was weer een leuke filmdag. Dankjewel Reinhart. Weer voor ettelijke uren in de huid van Charlotte gekropen. 't Was echt leuk een borstel opvrijen, maar ja. Eén regel: alles voor de kortfilm. Alles is nu opgenomen qua beeld. De rest komt nog.

Ik weet ook mijn puntjes voor mijn examens van toneel/voordracht/repertoire studie!
tamtamtam. Alles in de 80 jongens! 'k Ben echt tevreden!

Morgen sb Grieks en het vlot wel. Gezellig.

Ondertussen ben ik geobsedeerd geworden door onze nieuwe digitale filmcamera. Je kunt er ook foto's mee nemen. Echt een zalig ding.

Ziezo, mijn plicht (die ik graag doe overigens, anders was ik hier al lang mee gestopt, wat dacht je, zit er weer op.)

3 opmerkingen:

Steven zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Steven zei

80 lijkt me een behoorlijk leuk getal.
Rond en zo.

Jan-Bart De Muelenaere zei

voila, ik mag nummer 999 zijn op Petra haar blog.

JB