zondag 24 juni 2007

Snif

Het begin met lichtjes tegen te steken dat bijna iedereen al in vakantie is en ik niet. De meeste mensen (zeker dan van in het middelbaar) beginnen later dan ik en zijn vroeger gedaan. Ik ben al bezig van de 12e mensen! En morgen de 25e is het gedaan. 3 weken constant blokken, een student in het hoger heeft al eens een dag afwisseling, maar wij, mensen uit het middelbaar dus niet en dat maakt het extra zwaar. En ja het is waar, studenten uit het hoger hebben waarschijnlijk veel meer stof te verwerken, maar die hebben wel blokweken en wij dus niet... En daar komt nog eens bij dat wij op het einde van het trimester/semester nog een hele hoop taken en sb's in orde moeten brengen...

Dus zoals ik al zei, het steekt me lichtjes tegen. Niet dat ik het de mensen die al vakantie hebben niet gun (om klachten zoals die van Anoniempje Lafbek te vermijden), maar geef toe, het is vervelend als 3/4 van je vrienden er al vanaf zijn en jij het hele stomme weekend nog achter je bureau moet zitten. (En zeker als sommigen dat dan nog eens extra goed inwrijven om je te plagen!!!) En dat terwijl ik eigenlijk volop grappen zou moeten aan het schrijven zijn. Een schande is het!

Maar goed. Niets aan te doen. Zoals er wel altijd Anoniempjes zullen bestaan, zo zullen zware examenperiodes ook wel blijven bestaan. En dan zeker voor leerlingen van het Lyceum in Ieper, want die staat daar (hoe kan het ook anders) voor bekend. En in minder dan 24 uur ben ik er vanaf. Ik kijk er zoooo hard naar uit!

Dan kan ik ook eindelijk eens andere dingen posten dan alleen maar examenstofsels, want dat begint niet alleen mijn muze de keel uit te hangen, maar waarschijnlijk ook mijn allerliefste lezertjes...

Heb allemaal medelijden met mij en doe ALSJEBLIEFT niet zoals mijn muze: me uitlachen. Want dat vind ik nu eenmaal niet zo prettig.

5 opmerkingen:

Yorgo zei

Ocharme petrake toch :(
hier, een wortel se :)

Jan-Bart De Muelenaere zei

Morgen gedaan en dan 4'en. Nu tanden bijten.

Het genot zal eens te groter zijn als ge gedaan hebt.

Jozefien zei

tssssk
hier geef ik zelfs geen commentaar op :p
(maar aangezien je niet niet kan communiceren, laat ik toch maar dit bericht achter!)

Anoniem zei

oef,
spijtig van de zinsbouw in het begin, eeeeeennnnnn zijn vroeger gedaan, kan niet :)

Petra Truant zei

ja tis al goed papa, je hebt het thuis al gezegd :p