woensdag 13 juni 2007

Kloppend hoofd

In nood leert men zijn vrienden kennen.
Mijn beste vriend is op dit moment... de cafeïne en mijn fles cola-light lemon. Maar morgen wordt dat gewoon de fles cola-ligt, mijn huidige fles is bijna uit. Gisteren was het cola-light lime. Na de exames kan ik een concrete totale hoeveelheid gedronken cola weergeven in liters.

Net gedaan met Nederlands.
Moe en hoofdpijn. Was veel letterlijk van buiten blokken. :s

Een wonder is geschied, voor informatica (programmeren! :o ) bestaat er een reële kans dat ik niet gebuisd ben. Mooi zo.

Grieks kunnen we classeren onder de heel heel goede examens en biologie zal ook wel meevallen.

Oja nog een laatste berichtje aan Anoniempje, ik krijg geen zakgeld, ik zou dus niet weten waar ik geld zou moeten vandaan halen voor een Vaderdag of Moederdag voor mijn vader.
(Let trouwens op de hoofdletter van Vaderdag en Moederdag, nieuwe spelling, net zoals je nu Nieuwjaar hebt. Ik ken zelfs mijn cursus van vorig trimester nog ;) )

Maar. Nu. Moe.
ZZzzz

Geen opmerkingen: