vrijdag 1 juni 2007

Cécémel af...

Ik ben weer triest. De Cécémel schijnt niet voor mezelve te zijn, maar voor mijn broer die op kot in Gent zit en vandaag zijn eerste examen had. Met andere woorden, geen Cécémel voor Petra...
:'(
In theorie hou ik nu niet meer van mijn mama...
Misschien wel als ik eens een lekstok van haar krijg.

Ondertussen is er ook een 880e bezoeker van mijn blog geweest. Deze is echter anoniem, jammer dat hij/haar zich niet bekend gemaakt heeft. Mijn tellertje huppelt vlotjes de hoogte in.

Morgen weet ik de punten van mijn toneel/rs/voordracht examens. Spannend.
Dankzij Gerrit, die frietjes zou gaan eten deze avond (frieten met curryworst special mensen!), kreeg ik ook zin in frietjes en hebben wij er ook gegeten.

Ik wil Cécémel. En mijn muze ook. Wij willen Cécémel! ... Of Fristi!

2 opmerkingen:

Petra Truant zei

Woehoe, ik ben zelf de 888e bezoeker! =D =D =D

Anoniem zei

ha! nr 926!