vrijdag 1 juni 2007

Fristi mmm

Vandaag is het 1 juni en mijn mama heeft vandaag Cécémel gekocht. Ik hou ervan als mijn mama Cécémel koopt. Anders koopt mijn mama nooit Cécémel. Ik hou er ook van als mijn mama Fristi koopt. Ik hou van Fristi. Maar mijn mama koopt nooit Fristi. En dat maakt mij verdrietig.

Ik hou niet van mijn leerkracht Nederlands. Ze gaf vandaag een sb over een stom fragment van 40 bladzijden uit een of ander, wat ze noemen, een boek. Of toch zoiets dat daar op lijkt. Ik wist niet dat ze een sb zou geven. Ik las dat al in het weekend. Ik wist niet meer veel van dat bundeltje. Mensen die hun werk vooraf doen worden weer gestraft. Dat vind ik niet eerlijk. Dat vind ik ook niet leuk. En daarom ben ik boos. En dan vergat ze ons verhaal voor een krantje. Dat vind ik niet leuk. En daarom ben ik boos.
Ook nog om een andere reden, maar dat lach ik nu weg. Kijk maar Hahahaha...
Bij deze ben ik uitgelachen. (En neen, niet van: 'ik word uitgelachen')
Vanavond ga ik vroeg slapen.

Zwaai!

1 opmerking:

Anoniem zei

ik ben nummer 880, misschien niets speciaal, maar ik vind het toch tof.