maandag 30 april 2007

And the winner is...

Petra Truant!

Haha neen toch niet.
Opnieuw

And the winner is... P... euh Jan-Bart Demeulenaere!!!
Jaja beste lezertjes, onze Jan-Bart is heel verdienstelijk als winnaar uit de bus gekomen.
Jan-Bart moest vanochtend niet vroeg opstaan, ik wel.

En toen ik dus uiteindelijk wakker werd gemaakt, dacht ik:
'Shit, ik ben niet gewonnen en ik moet wél vroeg op.'
Foei, voel je schuldig Jan-Bart! ;)

Natuurlijk waren Bram en ik supertrots op onze Jan-Bart!
Bij deze nog een hele dikke proficiat!

Natuurlijk zijn er aan jouw winnaarschap ook wel enige nadelen verbonden:
  • ik word fan van je
  • ik word fan van je
  • ik word fan van je
  • ik word fan van je
  • mijn muze is kwaad op me en spreekt niet meer tegen me omdat ik niet gewonnen heb
  • ik word fan van je
  • ik word fan van je
  • door de overwinningszucht vergeet je je cd'tj met foto's
  • ik word fan van je

Jaja, je moet altijd rekening houden met de keerzijde van de medaille, eigen schuld, dikke bult ;)

En dan ga ik mijzelf lekker tot 2de uitroepen, nà. ;) :p

Het was toch een hele ervaring en moet dan ook meer dan één persoon bedanken.

Bij deze, bedankt aan allen!

(Behalve aan diegene die... Ahum, ik heb niets gezegd of getypt...) ;)

4 opmerkingen:

Jan-Bart De Muelenaere zei

héhé, ma meiske toch.
Da is wel teveel eer. Ik heb me prachtig geamuseerd en dat wederom zowel op als naast het podium.

De foto's ben ik idd vergeten, maar vrees niet, die komen er zeker aan.

En een fan hebben is leuk, maar een vriend hebben is leuker. Aan u de keuze. ;)

dikke kus,
nogmaals dank voor alles,
en keep standing up!

Jan-Bart

Jan-Bart De Muelenaere zei

ps: het is "De Muelenaere" :p

Anoniem zei

...ja JB zo ne fan, da gaat u nen hoop breezers kosten zenne maat.

Petra Truant zei

me je breezers :p
zeg dan nog kriek max ja :d