donderdag 26 april 2007

Ik vind het niet gepast

Ik vind het niet gepast dat ouders niet praten over seks met hun kinderen.
Ik vind het niet gepast dat chocoladekaas mensen dik maakt.
Ik vind het niet gepast dat ik zo laat nog Grieks moet leren.
Ik vind het niet gepast dat er zeven bijwoordelijke bijzinnen zijn.
Ik vind het gepast dat Bram Vanden Broecke nu ook een blog heeft.
Ik vind het gepast dat Bram zich ook heeft aan gesloten bij de start-uppers.
Ik vind het niet gepast dat ik deze middag boomstammetjes uit den GB gegeten heb.
Ik vind het niet gepast dat voorspelbare Franse boeken bestaan.
Ik vind het niet gepast dat Harry Potter nog geen mand met groene appels getoverd heeft.
Ik vind het gepast dat ik verslaafd ben aan pickles.
Ik vind het niet gepast dat het morgen lesnocturne is.
Ik vind het niet gepast dat onze appelboom alleen sierappels draagt.
Ik vind het niet gepast dat soaps bestaan.
Ik vind het niet gepast dat onze appelboom geen sierperen draagt.
Ik vind het niet gepast dat er zo weinig witte busjes bestaan.
Ik vind "ik vind het niet gepast" niet gepast.
Ik vind het niet gepast dat ik van Witdoek (godsdienst) geen "Ik vind dat dom" of "ik vind dat belachelijk" meer mag zeggen.
Daarom zeg ik alleen nog maar "ik vind het niet gepast".

2 opmerkingen:

Jan-Bart De Muelenaere zei

Ik vind deze post niet gepast!

:p

Bram zei

Ik vind het niet gepast dat een kat zich met haar tong wast.

ik vind het niet gepast als een wierenner voor de finish surplast

Ik vind het zeker gepast dat jan bart gisteren won want het is nen supergoeie gast .

greetz bram
Maar ik vind het niet gepast dat er geen bloglink van mij op zijn blog staat (héhéhéhéh)