zondag 29 april 2007

Nog even...

Binnen een half uurtje vertrekken we naar Sint-Kruis Brugge.
Alle materiaal zit in mijn hoofd, nu alleen nog een snelle hap (want ik verdraag eten vlak voor een optreden niet) en daarna zal ik een eind zonder zitten. Dat wordt vast en zeker weer honger lijden...

Ik moet mij nog omkleden, nog een laatste beetje puistjescrème op mijn neus doen en ik ben er klaar voor.
Mensen die niet van plan waren om te komen naar Sint-Kruis kunnen zich alsnog bedenken!
De zenuwen slaan ondertussen al goed toe.
Spannend!

Maar bovenal wil ik me amusren en de rest nemen we er allemaal bij.
Veel succes aan de andere comedians.

Nu ik eindelijk van Milo en zijn 'You don't know' af ben zit er alweer een ander liedj in. 'How to save a life' van The Fray. Zalig liedj, maar ik moet mijn muze toch vriendelijk verzoeken om het voor de rest van deze avond te bannen uit mijn memorie.

Dank bij voorbaat
Petra

2 opmerkingen:

Anoniem zei

MiloW...

Bram zei

sh3ll4 milow ...you don't know..thatsong?????

greetz bram