woensdag 11 april 2007

Carrièremadam

Na een lastige bevalling van mijn muze op en in de wc, is ze terug. Dank aan de Heer hiervoor. Ahum...

De mensen die me goed kennen weten het al, ik ben een carrièrevrouw in hart en nieren. Een jong volwassene in opgroei (zoals ik dat noem) van 16.
Ik hou niet van kleine kinderen van 6 tot 9, een heel erg vervelende leeftijd. Tenzij dan als ik zou moeten babysitten, want daar kun je nogal een cent mee verdienen naar 't schijnt.
(Wat ik niet doe aangezien ik nog steeds niet ingeschreven ben bij de gezinsbond...)
Als de regering het kindjesgeld zou verhogen, zou ik het misschien toch eens overwegen om kinderen toch maar leuk te gaan vinden.

Ondertussen gaat het leven door...
Het is vakantie, een klein lichtpunt in het bestaan van de schoolgaande student.
Toch heb ik het gigantisch druk, maar zolang het dinges zijn die ik graag doe, moet dat niet veranderen.
Even een blik achter de schermen van mezelve:
- ik moet verschillende verjaardagen niet vergeten (zware opdracht!)
- columns schrijven voor de schoolkrant
- 22 april familiefeest
- 27 april lesnocturne
- een zaterdag eind april workshop stand-up met Nigel Williams (waar ik ongeloofelijk naar uitkijk)
- 29 april wedstrijd stand-up comedy in Brugge
- 4 mei Griekse avond
- 5 en 6 mei opnames hoofdfilm kortfilmfestival Poperinge
- 7 mei ziek zijn
- 14 mei generale repetitie vrij podium van mijn school (het "overbekende", "leuke" lyceum te Ieper)
- 15 mei vrij podium try-out + avondvoorstelling
- 3 tot 11 juli kamp naar Frankrijk met het overbekende, beroemde, fantastische Waarborg Eleven!
- juli Gentse Feesten
- augustus voor 4de jaar op rij 3 weken alleen naar Engeland om Engels te verbeteren
- 14 september kortfilmfestival Poperinge!!!
- 9, 10 en 11 november schooltoneel
- juni 2008 14 voorstellingen van The Big Picnic
- vriendschappelijke banden aanspannen

Ja ja, en dan heb ik alleen nog maar de hoogtepunten opgeschreven (die ik hier wil vertellen). Maar mij hoor je niet klagen, heb ik lekker veel stof om in mijn blog te schrijven.

Nu moet ik dringend naar de wc, mijn muze halen om naar de dokter te gaan. Ze heeft diarree zegt ze.

1 opmerking:

Jozefien zei

jong volwassene in opgroei ;)
juist

waar is de tijd dat ik ook nog zo'n springkieken was gelijk gij :p
al goed dat jij de term overneemt, anders was die waarschijnlijk een stille dood gestorven.

Keep up tha good work beebje!

x-je