woensdag 25 april 2007

De afgelopen week

Zoals velen wel weten of vermoeden, afgelopen week was en is nog steeds druk, druk en nog eens druk. Met prettige zaken, waarvan er geen genoeg kunnen zijn en minder leuke zaken, die zich maar beter niet laten zien aan mijn muze, want die is er weer helemaal bovenop!!!

Drie keer hoera!!! Vanaf heden kan iedereen mijn muze en haar wonderbaarlijke genezing feliciteren en kussen geven in een commentaartje. (Mensen met de 'kusjesziekte' zijn echter ten strengste verboden een zoen te geven! Want dan ligt mijn muze binnen de korste keren wéér in het ziekenhuis. (En ik zal deze blog hoe dan ook regelmatig eens steriliseren.)) Bacteriën of virussen krijgen bij Petra lekker toch geen kans, nà!

Zondag was er familiefeest. Goed gelachen en natuurlijk zot gedaan, waaronder een lesbische fotoshote (of hoe je da dan ook schrijft :s ) met mijn nicht Jooozefien om mijn ongeveer lesbische rol in de hoofdilm van het kortfilmfestival van Poperinge te oefenen. Hilarische beelden alom! Voor de mensen die wat vergeetachtig zijn: dit spetterend filmfestival is 14 september! Allen daarheen!

Vandaag hebben we trouwens 3 uur gewerkt aan diene film, volgende week nog eens. We hebben ook al de eerste repetities achter de rug. Een moeilijke rol en het is wennen, maar het is een hele ervaring en o zo leuk.

Gisteren ben ik even uitgevlogen in de les Nederlands. Jaja, Petra kan best ook wel een grote mond opzetten en kwaad zijn! Gelukkig hadden mijzelve en ik ons meteen daarna weer onder controle.

Meer noemenswaardige dinges zijn er... niet... denk ik.
Behalve dan dat ik door die repetitie meer dan de helft van mijn spaghetti moest laten staan omdat ik anders nog veel meer te laat zou geweest zijn. Schande!
Nog vernoemenswaardig is dat de finale van de West-Vlaamse comedywedstrijd in Sint-Kruis-Brugge met rasse schreden nadert en dat de spanning komt. Maar laat ons ons amuseren!

Natuurlijk geen reclame zonder meer info! www.studiohall.be Hier vind je adres enz. Het evenement zelf staat er blijkbaar niet op, maar het is dus op 29 april eerstkomende om 20.00.
U weze welkom.

Dan ga ik nu officieel beginnen aan schoolwerk. Elke student op deze moeder aarde, leef met mij mee!

1 opmerking:

Jozefien zei

shoot beebie, fotoshoot :p