dinsdag 10 april 2007

Hallo allemaal!

Je hoort er steeds meer van, mensen die vinden van zichzelf dat ze belangrijk zijn, maken blogs.
I don't care, ik heb zin om dees rage mee te doen.
Zie het als een soort dagboek dat veel sneller gaat dan schrijven en zo vergeet ik tenminste mijn eigen belangrijke gebeurtenissen niet, zoals die ene keer dat ik appelmoes at of op de muur tekende.
Ja ja, duidelijk hoogstaande lectuur.
't Kan me niet schelen als je t slecht of goed vindt, maar als je zin hebt om een reactie na te laten of om mij te eren, al dan niet uit te kakken, doe gerust, krijg ik misschien ook wat hoogstaande lectuur voorgeschoteld.

Voor de rest zou ik zeggen. Euh, ja salut zeker... Mijn muze is even naar de wc.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hop hop, naar de top

Delle Soen zei

Ik zal ier veel komen lezen, wees daar mr zkr van! =P

Anoniem zei

Hallo, heb juist al je berichten gelezen, maar wie is je muze eigenlijk?