vrijdag 13 april 2007

Vrijdag de 13e

Als er iets is waar ik niet in geloof dan is het wel vrijdag de 13e. Wulk een dikke zever is me dat."En het is omdat het vrijdag de 13e is, dat er staking is in de luchthaven" en blablabla...Keep on dreaming people! Den winnaar van den lottopot zal wel anders piepen.

Ondanks het feit dat wij niet deelgenomen hebben aan de (k)lotto, viel mijn dag heel goed mee. Kortrijk was ettelijke uren onveilig door mijn ma en ik. Eerst enkele boodschappen (waarbij we overigens langer geparkeerd hebben dan ons parkeerticketje toeliet :o ) en daarna 1 kleerwinkel binnengeweest. Ja mensen, een mijlpaal in de geschiedenis! Petra Truant had zin om een kleerwinkel binnen te gaan, verwittigt alle gazetten! Ik ben buiten gekomen met een zwarte longblouse met witte en groene bollen. Kan het nog marginaler? Gelukkig past het bij mij...

Thuisgekomen krijg ik een bericht van mijn keps dat hij vanmiddag naar de foor in Kortrijk is geweest. Ik verwens de Heer nu omdat ik mijn Jonas niet toevallig ben tegengekomen. Hoe durft Hij! Of ik verwens mijn keps omdat hij niets heeft laten weten, das natuurlijk ook een optie...

Ondertussen heeft de zon (en eventueel de opwarming van de aarde) nog een slachtoffer gemaakt. Ik ben verbrand. Lichtjes, maar ik voel het toch. Dus aan alle mensen die nog met mijn witte kitten willen lachen: jammeeuur! Wat een uurtje wandelen niet kan doen...

Tenslotte wil ik nog even zeggen dat dees uren niet kloppen wanneer je je post post. (Let op de betekenisnuance.) Ik denk dat dat het uur is dat het nu is in Amerika. Geen idee eigenlijk. Het is nu 20.44u, als er iemand weet hoe je dat moet veranderen, laat gerust iets na in een commentaartje!

Dank bij voorbaat.

PS: De vaste lezertjes vragen zich waarschijnlijk af hoe het ondertussen gesteld is met mijn muze. Awel, gisteren ging het nog niet veel beter maar morgen zie ik de dokter weer, misschien weten we dan meer.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

miss was het omdat het vrijdag de 13e was dat we elkaar nie gzien hebn ...

Petra Truant zei

een lief lezertje heeft reactie gegeven op mijn uur-probleem en dat nog wel medecomedian jan-Bart Demeulenaere!

Heel velen dank Jan-Bart!