maandag 16 april 2007

vrije tijdsvernietiger

Ja tralala, de vrije tijdsverklooter is alweer begonnen! Dit maar om het woord sch*** niet te gebruiken want dat zou mijn vakantiestemming verpesten.

Nuttige Vrije Tijd (MET hoofdletter want Vrije Tijd is heilig :o ) gaat verloren door het luisteren naar mensen die... om het zacht uit te drukken, de studenten den duivel aandoen met wat ze noemen toetsen en huiswerken! (voorlopig weet ik echter nog niet wat dit is aangezien ik deze begrippen uit mijn hoofd gebannen heb) Dus beste lezertjes die geen student meer zijn, leef met mij mee!

Maar ik laat mijn goed humeur niet verpesten en laat ik dus even opsommen wat ik vandaag heb geleerd.

  • dinge
  • euh...
  • ja en ook dinge hè...
  • en nog wel iets... kleins ofzo...
  • euh, da zal t zowa zijn zeker?

...

Tot zover verslag van deze boeiende dag. Je ziet mensen, niets gaat boven een dagje luieren, euh ik bedoel slapen, euh... Zich amuseren dus.

1 opmerking:

Anoniem zei

ey! das toevallig, ik eb net hetzelfde gezien vandaag!
Tiens, tiens, bizar!

XxxxX Een lieve BV*

*Buurvrouw