donderdag 12 april 2007

finale West-Vlaamse comedywedstrijd!

Jaaa mensen het is nu officieel bekend!
Gisteren heb ik net als 2 anderen een mail gekregen met het bericht dat ik mag aantreden voor de finale van een comedy wedstrijd voor beginnende comedians uit West-Vlaanderen!
Eigenlijk wist ik het al een eindje omdat mijn videomateriaal niet echt voorhanden was. Een kabeltje om het beeldmateriaal van de camera naar de pc te zetten was zoek en dat is het nog steeds... Heel vervelend natuurlijk. Dus had ik even gebeld met die mensen die die wedstrijd organiseren en omdat ik niet kon zeggen wanneer die dvd er effectief zou zijn, mocht ik de dag erop gaan spelen in Brugge. Zo zou ik meteen weten of ik er bij was of niet. Ik heb toen niet slecht gespeeld, hoewel ik het op de try-out in Zulte beter gedaan had. Maar ze waren blijkbaar tevreden en kan ik dus met blijdschap dit goede nieuws melden! 29 april naar Brugge!

Ik ben niet gedreven om de wedstrijd effectief te winnen, al is er natuurlijk wel een mooie prijs. Het gaat me eerder om de kans om me te bewijzen en je kunt er alleen maar uit leren. Een mooie speelgelegenheid lijkt me ook. Omdat ik niet vast van plan ben de wedstrijd effectief te winnen, wil dat niet zeggen dat ik mijn best niet zal doen, ik mag het de andere comedians natuurlijk niet té makkelijk maken. ;) We zullen zien, want ik wil achteraf niet sterk ontgoocheld zijn. Ik ben er zeker van dat de anderen minstens even goed zijn. Wat komt dat komt...

Vandaag heb ik me fantastisch geamuseerd in Bissegem (met mensen die wensen niet nader vernoemd te worden) :p ;) Lang geleden dat ik zo gelachen heb.
Zalig...

Dan ga ik nu mijn goede voornemen vervullen. Ik start weer met lopen! Met de examenperiode was ik gedwongen te stoppen en dat voel je wel. Het wordt wel weer even doorbijten, den conditie is toch wel wat gedaald. Wens me succes!

3 opmerkingen:

Jan-Bart De Muelenaere zei

Héhé, proficiat met uw selectie.
nu nog nummer 3 leren kennen. ;)

Ik hoop dat je er evenzeer voor gaat, dan hetgeen ik nu voel overkomen bij uw blogtekst. Ga ervoor, maar ga voor de fun. En dat winnen, dat is bijzaak.

Ik ben wel blij met al één aangename collega om die avond mee te kunnen omgaan.

Tot zondag de 29ste. ;)

Jozefien zei

Meisje toch
ik hoop dat je er meer voor gaat dan wat blijkt uit je blog. Dek je je in voor het geval er een teleurstelling komt? Hoeft niet ;)

Beginnen met lopen, da's wel een goed voornemen.
mag'k je een tip geven? download de podcast van één, vlaanderen Sportland, met Evy Gruyaert. Op een mp3-speler, en weg ben je :) da's veel fijner om zo gecoacht te worden, dan dat je het op je eentje moet doen.


xje

Anoniem zei

ha groovy wedstrijd! Ik zal proberen komen zien! remember: wedstrijden= slecht voor hersenen, goed voor carriere!