donderdag 3 mei 2007

The counter

Jaa mensen, de langverwachte counter is er dan eindelijk!
Dankzij Bram heb ik zo'n beetj gefoefeld en is het me gelukt om er eentj op te zetten.
*een trotse Petra spreekt tot u*
En 't is een extra grote, zodat hij direct in het oog springt. :p

Morgen hebben we Griekse avond bij ons op school. Alleen voor de mensen die Grieks-Latijn volgen, (of Latijn-Grieks voor de iets oudere generatie). Al wie mij dus morgen als grote beroemde en welgevierde Griekse redenaar wil zien, wees allen welkom in de Maloulaan 2 te Ieper om 20.00u!

Zaterdag moet ik alweer vroeg op. Voor de hoofdfilm van het kortfilmfestival van Poperinge moet er om 7.30u al een dikke laag make-up op mijn lieftallig gezichtje. (Wie lieftallig ironisch gezien wil opvatten, die doet maar, wat kan mij dat schelen :p )
Om 9.00u dacht ik dan dat we draaiklaar moeten zijn. (Maar schiet me niet dood als t wat later is.) Een hele dag wachten repeteren, filmen, tot 22.00u. En dan krijgt men als hoofdrol nog wel een half uur minder middagpauze! Een schande is het... :p

Zondag wordt ook zwaar, maar t wordt toch al wat minder laat. Van 8.30u tot 18.00 met daarna een beloofden traktaat. Dààr zie ik vooral naar uit. :p ;)

Zodoende een druk en bezig weekend, met in de vrije minuten de interessante studie-en-het-van-buiten-leren-van-1300-woorden-van-de-boeiende-taal-met-name-het-Latijn.
Met de nadruk op 1300, boeiend en Latijn.
Ahum...

En als laatste zeker nog te vermelden: Stef en Ingrid zijn zwanger!
Euh, Ingrid dan toch. Zij wordt dus mama. En de melkboer, euh... Stef wordt dan papa.
Wat een logische redenering toch...
Dus zeker een heeel erg dikke en welgemeende gefelici (of in 't Duits: gratuliere) aan de toekomstige ouders!
Mogen ze nooit zo'n kind krijgen als ik...

(Desbetreffende huidige ouders die zich ook freuent lezer van mijn blog kunnen noemen, moeten die laatste zin niet serieus nemen (wie wil er immers nu niet zo'n kind als ik...Kuh...), maar dat weten die mensen natuurlijk ook wel...)

Ave et salutos!

Geen opmerkingen: