zaterdag 26 mei 2007

600e bezoeker!

Ik ben het dus toch te weten gekomen!

De 600e bezoeker/lezer/fan van mijn blog heeft van zich laten horen in een commentaartje!
En het is niemand minder dan... *roffel rompelpom roffeldom* Mijn supernicht Jooozefien!
*huuj, bravo, bis bis!*
Een algemeen hartelijk applaus voor haar!

Mensen die ook zo'n fantastisch applaus willen hebben omdat ze bijvoorbeeld zielig zijn, kunnen ook in een commentaartje mededelen de hoeveelste bezoeker ze zijn, hoe vaak ze mijn blog lezen en of ze fan zijn van mijn blog. Maar niet zo van: hallo, ik ben de 681e bezoeker. want dat is niet speciaal. 682e bezoeker is al veel speciaalder. Ook geen 645e of 756e of 1254e of 895e of 785. En 685e mag ook niet, dat is stom. Al de rest mag wel zou ik zeggen, maar hou het maar bij van die leuke getallen als 999e of 1000e of 1001e of 1e (maar dat kan al niet meer, hahaha) ... 712e mag ook.
Hum.

Goed goed muzetje van me, ik weet dat ik aan het zeveren ben. Jaja, ik kom je helpen met je tampon in te steken. (Muzes hebben ook wel eens last van de maangetijden, maar dat moet je niet doorvertellen!) Nu? Meteen helpen? Ok dan :(

3 opmerkingen:

Bram zei

whoehahahahahahahaaaaa ik ben de 666 .
Greetz from the DEVIL

Jan-Bart De Muelenaere zei

En ik heb nipt de 700 gemist!

diene 666 had ik ook nog wel willen hebben. ;)

Fideley zei

Proficiat met deze heuglijke gebeurtenis