zondag 13 mei 2007

hoest...

Verdoemele

Dinsdag is t vrij podium en ik ben en pracht van een verkoudheid aan t kweken. Vanochtend was k mijn stem kwijt en t kietelt al heel den dag! Jaja, en dat allemaal de schuld van Amsterdam!
Gelukkig dat er micro's bestaan...

Ja jongens! heb ik net even verschoten! 't Is hier zo'n beetj beginnen donderen en net is er zo'n donderslag (zoals ze dat noemen) geweest. En wat voor ene! Als die niet ergens ingeslagen is, dan weet ik het ook niet meer. Die zat gevaarlijk dichtbij jongens!

Donderdag en vrijdag hebben we zoals al eens gezegd, met ons jaar Amsterdam onveilig gemaakt. Ik sta dan ook namelijk op foto met dinge... (zijn naam ontsnapt me even) met dinge dus. Diene die in Pirates of the Carebean speelt, diene piraat. Jack Sparrow. Goed ik sta dus op foto met hem.
Als het ware met een wassen beeld, maar dat is slechts een nietig detail.

Het Anne Frankhuis was ook schokkend, ik werd er helemaal stil van. Zeker doen als je in de
buurt bent!

Nog even een beetje commentaar over het Eurosongfestival dat gisteren weer wél nuttige zendtijd van den vrt (of één voor de vitters) heeft in beslag genomen.
Ik vind het compleet onterecht en dikke bullshit dat het Verenigd Koninkrijk niet gewonnen heeft met dat prachtige lied van hen! Die blauwe stuwardessenpakjes waren toch echt de max?! En dan die witte vliegtuigjes! Om helemaal op te geilen!
Foei aan alle mensen die niet op dit hoogstaand stukje cultuur gestemd hebben!
...

Na dit fijn staaltje sarcasme moet mijn muze weer zonodig kotsen op de vloer. Ik heb nog zo gezegd dat diene 15e duvel er te veel aan zou zijn, maar neen! Je ziet, er is nog veel werk aan, ik moest maar eens een goede psychiater voor haar zoeken. En misschien ook wel voor mezelf...

Naar het schijnt is het vandaag ook moederdag. Een of andere overgewaaide hype die eigenlijk alleen maar dient voor de commercie op gang te trekken. Ahja, een mens moet in de mode blijven zeker?
Gelukkige moederdag mama!

Sinds gisteren weet ik ook dat er nog wat moet gebeuren voor de kortfilm. Hier komt nog een staartje aan!

groentsels
Petra

Geen opmerkingen: