zondag 6 mei 2007

Hier zijn geen woorden voor

Stilte voor repetitie!
Stilte voor opname!

Dit zijn zowat de meest gevallen zinnen de voorbije twee dagen.
Twee zalige zinnen!

Film is... ja... zo... Er zijn geen woorden voor. Ik heb me te hard geamuseerd.
De voorbije twee dagen waren gewoon 2 van de beste van mijn leven.
Een grote bedankt aan alle mensen die meegewerkt hebben voor de opnames en natuurlijk veel succes aan voor de montage.
Nu wordt het uitkijken naar de trailer die er normaal vrij snel zou moeten komen en daarna naar 14 september: Het kortfilmfestival van Poperinge! Gala, limousine en rode loper inclusief!

Dees is te mooi om waar te zijn.

Maar nu ben ik moe. Te moe.
En daar schijnen maar een paar oplossingen voor te zijn: cafeïne en slapen.
Geen zin in drugs nu. Dan maar slapen.
Ik vertel nog wel meer.
Zit maar alvast op het puntje van uwe stoel, beste lezertjes!

Eén ding is alvast zeker: Charlotte bestaat!

Geen opmerkingen: