zondag 20 mei 2007

wreed jongens, wreed

Ha wat ben ik zielig!
Ik heb vandaag al vijf keer op mijn eigen blog gekeken om te zien of er nog iemand een commentaartje nagelaten heeft. Maar neen dus, blijkbaar ben ik niet meer interessant genoeg en moet ik het dringend anders aanpakken.
Krijgen we dan ook meteen het effect van: Héé, die gaat hele dagen naar haar eigen blog om haar teller snel op te krikken! Wat een valse tik!
Maar ja, een universele mens moet nu eenmaal alles kunnen, inclusief vals zijn...

Wie niet weet dat ammoniak zeer giftig en heeeel hard stinkt naar rotte eieren, die weet het dan nu. Wie niet weet dat paling in 't groen kan ruiken naar ammoniak, moet zijn paling maar eens laten rotten, dan kun je dat meteen eens testen.
Ik ben namelijk ervaringsdeskundige.
De reeds klaargemaakte bewuste schuldige paling was woensdag door mijn ma gehaald in de viswinkel en ze heeft die meteen in de vriezer gestoken. (Dus ligt het echt wel niet aan ons, foei viswinkel!) We zijn aan het eten als opeens mijn pa wat ruikt. Enja, ammoniak. Vis eruit gehaald en de rest dan maar met lange tanden opgegeten. Als ik morgen een voedselvergiftiging heb, je weet door wat het komt!

Ondertussen staat de drukste week van het trimester voor de deur met maar liefst 8 toetsen! Ja ik weet het, een regelrechte schande. Ik heb het verlengde weekend niets anders gedaan dan opdrachten gemaakt en geleerd. De blokperiode breekt aan en wanneer het kalmer is, is dat in feite herhalingsweek. Met andere woorden, stilte voor de storm.

Petra ziet af en niet een klein beetje, daar komt nog eens bij dat ik die vreselijke verkoudheid nog steeds niet kwijt ben.

Tenslotte moet ik nog even zeggen dat:

  • als ik zeg dat shellac leuke cartoons maakt dan is dat ook zo.
  • als ik vind dat chocolade je niet mag dik maken, dan mag chocolade je ook niet dik maken.
  • als ik zeg dat ik zin heb in een banaan, dan heb ik ook zin in een banaan en niet in een paling in 't groen.
  • de start-up comedians een leuke bende beginnen te vormen.

Ja beste lezertjes, zoals de titel van deze post zich reeds heeft laten lezen: tis wreed e jongens, tis echt wreed.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

dag petra
speciaal om u een plezier te doen dus een comentaar
dan hebt ge er al zeker ene:-)
groetjes philippe
ja mag ook altijd een link zetten naar onze blog als ge wilt è

http://comedyvictorytour.wordpress.com/

Bram zei

reactie , reactie , ........
stuiptrekkingen krijg ik der van .

Jan-Bart De Muelenaere zei

da is ook een reactie natuurlijk. ;)

Petra Truant zei

oh zo lachen me mij :(

Jan-Bart De Muelenaere zei

Nee, wij lachen zeker niet met u! Want als je lacht dan verbruik je meer energie dan als je verdrietig bent. En een hoger energieverbruik is slecht voor het milieu en de ozonlaag.
kortom, lachen is de oorzaak voor de opwarming van de aarde. Stop daarmee!

Anoniem zei

tis idd wreed
ik krijg ook nooit reacties


mss moet ik maar eens iets op men blog zetten

Jozefien zei

Whoepie - de 6ooe bezoeker, c'est moi!

volledig overbodig, maar dan weet een mens weer iets é :)