donderdag 24 mei 2007

Rochel... Sput

Er zitten microben en vuiligheid in mijn lijf en dat vind ik niet fijn. (Vuiligheid betreffende darmen, nieren, lever enzo, je kent dat wel.) Gelukkig werkt mijn lichaam wel zoals het hoort, die groene slijmen en brokken schijnen witte bloedcellen te zijn die zich in de strijd hebben geworpen tegen alle virussen en bacteriƫn. Gezellig.

Ik ben weer eens naar de dokter geweest (tja, als je maar niet beter wordt en alles steeds verergert... kan dat dus niet anders.) Ik heb een fles siroop gekregen, een suikervrije, alle de siroop dan, om nader te bepalen. En als je van alle suikervrije siropen eerst een kwartier moet trekken aan dat maatbekertje om het eraf te krijgen, zijn ze er ook vet mee. Je zou dan nog van jezelven gaan door een suikertekort.

Maar goed en wel, deze middag ga ik weer naar school, ik heb echt geen zin om de sb van Latijn in te halen, wat wil zeggen dat ik het nog een keer zou moeten leren. (met de nadruk op nog)

Maandag ben ik naar de Comedy Victory Tour geweest in Westouter met Xander De Rycke, Philippe Geubels en Iwein Segers, voor de niet-culterelen onder ons. Ja, twas zalig, merci gasten! Bijderhand ook een grote eer dat ik 27 juli samen met hen in mijn thuishaven Poperinge mag optreden! Enja Iwein, het was jou idee. ;)

Van mijn coach Bram heb ik een eerste permanente-evaluatierapport gekregen over het voorbije vrij podium. Over het algemeen heel goed denk ik. En hoewel sommige mensen (deze wil ik niet nader benoemen, ik wil echt niet over het algemeen gebuisd zijn voor mijn vierde jaar!) ettelijke dinges te grof vonden, neen mijn coach vond van niet! Integendeel, het mocht zelfs ietsje meer geweest zijn. :p

Leuk toch, ik kijk al uit naar volgend jaar, hehe.
Hoe dan ook, ik moet toch nog heel wat werken aan vanalles.

Toedeloe koekieboes!

1 opmerking:

Anoniem zei

goed he