vrijdag 18 mei 2007

een mens kan al eens geen inspiratie hebben voor een titel

Vandaag ben ik naar Oostende geweest. Naar Earthexplorer en de dijk. We hebben met een go-car gereden. Ene voor zes personen. Ene die moeilijk bestuurbaar was. Met alle nodige moeilijkheden en hilarische gevolgen van dien.

Volgens mijn ma:
  • is het moeilijk om een microgolf proper te houden.
  • moet ik direct komen als ze het vraagt.
  • moet ik direct komen als ze het vraagt zodat ik een bijna afgewerkt iets moet laten liggen en dan bij terugkomst weer moet nadenken hoe ik dat nu weer moest afwerken.
  • zijn olifanten roze als ze geboren worden.
  • is druivenpitolie gezonder dan gewone olie.
  • is druivenpitolie gezonder dan gewone olie waardoor de mayonaise niet zo lekker smaakt.
  • zijn appelbomen die peren dragen geen perenbomen maar zijn ze genetisch gemanipuleerd.

Ondertussen denk ik eraan dat ik nog niet openlijk op mijn blog heb bekendgemaakt dat Jan-Bart ALWEER een prijs gewonnen heeft. Namelijk de persprijs van een comedywedstrijd over heel Vlaanderen. (En ja, ik ben te lui om de precieze naam ervan op te zoeken.)

Bij deze proficiat. Maar zoals bang verwacht zijn ook hier enkele nadelen aan verbonden:

  • Ik word nog een grotere fan van je dan ik al was.
  • Ik word nog een grotere fan van je dan ik al was.
  • Ik word nog een grotere fan van je dan ik al was.
  • Win nog een wedstrijd en ik word zo'n grote fan van je dat ik je begin te stalken.
  • Als ik je stalk verzamel ik al je vuile onderbroeken en rangschik ze volgens geur in een glazen vitrine in de woonkamer.
  • Win nog twee wedstrijden en ik klaag je aan wegens broodroof (als ik 18 ben want minderjarigen mogen JAMMERGENOEG geen proces aanspannen).
  • Ik word nog een grotere fan van je dan ik al was.

Enkele kleine nadeeltjes dus, te nietig om rekening mee te houden.

Mijn muze en ik (nog steeds ziek) zijn moe, slaapzacht lezertjes!

2 opmerkingen:

Jan-Bart De Muelenaere zei

Het hangt van het proces af en de reden van procederen. ;)

Dank voor de steun en de sympathie.

En wanneer worden Bram en ik eens uitgenodigd om in het lokale Poperingse jeugdcafé er éne samen met HET Poperings stand-up comedy talent, te mogen gaan drinken?

Best wachten tot na de examens zeker? ;)

Petra Truant zei

tja in principe heb ik mij voorgenomen niet meer mijn strikt persoonlijke vriendschappelijke relaties te onderhouden tot na de exames. Tenzij dan de zakelijke en familiale zaken, maar daar staan er nog maar een paar van in mijn agenda.

Jaja, ik hoor je al zeggen jan-bart, zijn wij dan ook geen zakelijke relaties? natuurlijk wel, maar ik vrees ervoor.
Maar het komt er zeker wel nog eens van :)

trouwens, het niet niet HET Poperings stand-up talent, maar één van de, omdat er nog een poperingsen is, k denk meer een cabaretier. Zijn voornaam is philippe, zijn achternaam ontsnapt me even. Hij is ook wel bekend onder 'igor, de filisoof van poperinge'.

ziezo, een staaltje cultuur in een reactie op mijn blog. Wat ben ik trots.

Groetjes