woensdag 30 mei 2007

een boeltje

Vandaag hadden we onze laatste les Duits van het vierde jaar. Gezellig.
Deze middag had ik ook weer keelpijn. En examen voordracht, toneel en repertoire studie. Grote paniek voor repertoire studie, k moest mijn bundeltje met besprekingen van films en voorstellingen 4x afdrukken en de inkt is op! Gelukkig heb k dat in de teken/muziek/toneelschool kunnen oplossen.
De examens zelf zijn heel goed gegaan, ik denk dat ik tevreden mag zijn. Zaterdag weet ik al de punten denk ik. We wachten allen in spanning...

Ik kom thuis, eet en wil aan huiswerk Frans beginnen als ik besef dat mijn werkboek nog op school ligt. Leuk, dat wordt morgen weer zwoegen.

Veel stress vandaag dus.

Zaterdag nemen we nog shots van den kortfilm op en krijg ik meer te horen over het toneelstuk (The Big Picnic) waar ik auditie voor heb gedaan en zelfs ben toegelaten!

Verder roepen we raketsla uit tot groente van de week. Mijn pa kweekt dat (en dat komt jammergenoeg zonder er iets aan te doen, elk jaar terug! :@ ) en als er iets is wat ik niet mag dan is het wel raketsla. Bah. Deze avond dwong hij mij om er maar liefst 4 bladeren van te eten! Schande! En ja, pa, ik weet dat je dit leest. De hele wereld mag weten dat raketsla eigenlijk onkruid is en in de hel thuis hoort. Dus nu een oproep aan alle lezertjes: eet veel raketsla! Dan blijft er geen meer over voor mij.

Mijn muze heeft nog steeds last van wat ze noemen maandgetijden en bloedingen, maar het komt op zijn einde. 't Mag tijd gaan worden, overal waar zij komt, laat ze sporen na. Ik ben het beu om steeds maar met een emmer en dweil achter te lopen.
Toevallig dat mijn ouders, datgene wat vet staat, ook altijd over mij zeggen... Je ziet, het is niet altijd mijn fout!

Groentsels lieve vrienden!

Geen opmerkingen: