vrijdag 25 januari 2008

Lay down tragedy

Geweldige avond gisteren. Met oprechte dank aan mijn ouders omdat ik toch mocht gaan. 'k Heb het me zeker niet beklaagd en Simon ook niet. Het cultureel centrum van Lokeren zat vol, met bekenden en minder bekenden. Voor mij dan toch althans. In de VIP-room werden we onthaald op champagne. Om 20.15u begon de voorstelling met Joeri en Hans, twee gasten uit Lokeren zelf die hadden deelgenomen aan een workshop. De goeie oude Steven Mahieu als MC, en niet te vergeten de special guest als verrassing: Xander De Rycke.

Na de pauze was het dus aan onze Bram met Lay down tragedy, zijn nieuwe cabaretshow. Jammer van die ene kerel die begon te huilen op het podium nadat hij erop geroepen was. Ergens viel er daardoor iets in het water. Maar niettemin een heel fijne avond beleefd! Gefeliciteerd Bram! Dankjewel ook aan broer (Simon) die me op zijn kot in Gent liet slapen.

Met een leuk gevoel wakker geworden. Maar toch wel wat vreemd. Heb heel de dag het gevoel gehad dat we zaterdag waren. Vervelend. Als er nu eens elke vrijdag pedagogische studiedag zou zijn, zou geen enkele student dat nog hebben. Een beetje medeleven alsjeblieft!

Geen opmerkingen: