woensdag 9 januari 2008

Lalala

Een meer zinnige titel kon ik helaas niet bedenken.
Zondag, een fijne dag Gent.
School = een hoop frustraties. Dan is een uitlaatklep vreselijk handig. Dank aan allen die mijn galgespuw willen verdragen.

Verder heb je zo van die dagen dat je je redelijk voelt. Maar ook van die dagen waar het wel goed gaat. En zeer goed. Vandaag was zo'n namiddag in Gent. Kostelijk amusant. Dank aan mijn muze die me weer (geweldig) inspireerde. En nog dank aan andere mensen, zoals mijn broer, die ik toch wel niet zou kunnen missen. Geweldig hoe kleine dingen je vrolijk kunnen maken. Zoals die heerlijke lasagne. Weinig zo'n lekkere gegeten.

Morgen Wouwen.

Meer vrijdag.

Verder ben ik moe enzo. Dat heb je van een hele dag rondhuppelen. Mijn bedje lonkt.

Goede nacht! :)

2 opmerkingen:

Jan-Bart De Muelenaere zei

Wouwen of Woumen?

groeten,
JB

Petra Truant zei

woumen. dat zijn zijn zo van die woorden waar je over leest e :p