maandag 28 januari 2008

Afgewerkt

Dat is je werk natuurlijk nooit. Maar dat is het wel voor deze avond. Veel werk gehad enzo. Komt deels ook omdat ik binnen twee weken eindelijk naar Noorwegen vertrek. Jammergenoeg worden de lessen gewoon doorgegeven en moeten de mensen die weg zijn op uitwisseling achteraf alles inhalen. Maar de meeste leerkrachten houden er wel rekening mee. Gelukkig. Wat niet wegneemt dat we hopen opdrachten krijgen. Maar ach, voor een extra week vakantie en op reis gaan heb ik er dat heel graag voor over.

Heb trouwens bergschoenen gehad! En dan nog waterdicht ook, hoe fantastisch is dat.
*Muze kijkt bewonderend naar Petra, Petra is blij als een kind.*

Ik ben nu vooral blij dat ik nog op een redelijk uur mijn bed in raak.
Goede nacht!

2 opmerkingen:

Jozefien zei

Hoezo "blij als een kind"?

*lacht in het vuistje*

Anoniem zei

goed zo Jozefien, ik lach ook in mijn vuist. Ik vind maar dat er deze keer veel fouten zijn