dinsdag 22 januari 2008

"Eureka!"

riep Archimedes. Ik roep nu hetzelfde. Het onheil is volledig afgewend. En dat tot groot geluk. Maar morgen meer daarover.

Haha nee, anders zou dit een beetje té veel op een soap lijken. En omdat ik niet echt een fan ben van die dingen, houd ik mijn liefste lezertjes niet zo graag aan het lijntje.
*Kijkt met schaapoogjes*

Juist, meteen met de deur in huis vallen dus. Wel, eerst was ik heel bang. Tot vandaag. Vandaag kwam de verlossing en dat is fijn. Dankjewel mama en papa!
Hoezo, ik neem jouw kostbare tijd af? Ja zeg, als het je niet zint dan...(!)
Ok dan, maar alleen omdat mijn muzetje het zo lief gevraagd heeft. Is het geen schat?

Donderdag is de première van Bram. In Lokeren. Nu, Lokeren is ver. Maar, vrijdag heb ik geen school! De leerkrachten wel, dat noemen ze pedagogische studiedag. Na zulke dagen zie je echt wat de leerkrachten geleerd hebben! Zo zie je welke technieken ze geleerd hebben om de klas stil te krijgen. Iedere keer leuk om te ontleden.

Maar goed, ik dwaal weer af. Excuses. Eerst mocht ik dus niet gaan en dat vond ik heeel erg! Want Bram is echt een heel erg fijne kerel. Maar nu mag het dus wel en dat vind ik fijn! Broer Simon, die trouwens gedaan is met zijn examens(!), vergezelt me.
Ik kijk er alvast heel snel naar uit. Bram, ik kan haast niet wachten je te zien schitteren!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

gedaan is / moet zijn "gedaan heeft" op "klaar is" :D

Petra Truant zei

Papaaaaaa! :@