zaterdag 12 januari 2008

Kattenbakweegschaal

Deze totaal onzinnige titel bij gebrek aan een zinnige titel.

Een dag dus later dan beloofd ben ik weer terug.
Donderdag was een optreden voor 33 gasten van het bijzonder onderwijs. Ja, ik had wel wat schrik. Maar toen stond ik daar en het was er fijn. Heb me goed geamuseerd. Impro is erop vooruitgegaan. Hoera!

Het is fijn dat we weer toneelles hebben. Frank was ziek dinsdag. Dat was jammer. Vandaag ook nog, maar hij kwam wel naar de les. Wat een fijne vent. Hij moet vanavond trouwens 'schaap met pruimen' spelen in Hooglede denk ik. Respect. Vind hem een geweldige leraar, die Frank Verdru. We doen in de zomer ook mee met onze 'De drie zusters' in Spots op West. Hij regelt dat voor ons.
Zei ik al dat het een fijne vent was?

Ik moest nog wat zeggen maar ik ben het vergeten...

Juist ja, ik wil morgen naar Theo Maassen...

Geen opmerkingen: