zaterdag 19 januari 2008

Bloem met olie en dan mengen

Ooit al potloden geslepen met je tanden? Waarschijnlijk niet. Ik ben er mee bezig. Best een grappig gezicht. Maar ja wat wil je ook, zo'n stompjes! Je kunt ze haast niet ronddraaien in een slijper. Achja, als je op je hoofd gevallen bent. :D

Vandaag zou ik normaal een cursus stemgebruik gevolgd hebben. Daar keek ik echt naar uit. Maar die vrouw kwam niet af. Dat was heel jammer. Met vijf vertikten we het om weg te gaan. Gewoon geen zin. Gingen samen wachten met Dries tot Frank hem zou meenemen naar Westouter, waar ze allebei wonen. Opeens zei Charlotte:"Ik heb zin in pannenkoeken, ik ga er thuis bakken." Iedereen heeft er opeens ook zin in natuurlijk. En we nodigden onszelf uit. Maar zij wou dat niet. Haar moeder zou er boos om zijn, zei ze.
Iedereen beetje sip.

Tot Frank zei dat we er bij hem thuis gingen bakken. Eerst dacht ik dat het een grap was.
Maar dat was het niet. En dat was fantastisch! Mensen lief, ik heb me heel hard geamuseerd. En 't was verdomd lekker! Dank aan Frank, de man die (bijna) alles kan!

Oja... Nog steeds naderend onheil. En het komt zooo akelig dichtbij. :s

3 opmerkingen:

Jan-Bart De Muelenaere zei

akelig naderend onheil?
Toch zeker nog 1 maand, 2weken en 4 dagen voor het zover is? ;)

Anoniem zei

hoi Petra, ik contacteer je nog als start upper voor een gig in Gent, Halle was toch wat te ver voor jou, groetjes Rudy, ECHT-verantwoordelijke

Petra Truant zei

JB, je stinkt. :p
het was een ander onheil. Al is dat wat jij bedoelt ook een onheil.
buh