dinsdag 1 april 2008

Gazet van Geert Hoste

Gisteren, 31 maart, Steven Mahieu, Jan-Bart De Muelenaere en Petra Truant carpoolen naar het Gazet van Antwerpengebouw. In een ochtendvergadering van hoofdredacteur Geert Hoste uitleg gehad over de Humorverkant die vandaag, 1 april verschijnt. Erin gevlogen.

Een geweldige ervaring! Nieuwe mensen leren kennen, dingen bijgeleerd. Met 25 andere komieken de redactie onveilig gemaakt. Indien u het resultaat wilt aanschouwen, ga als de bliksem nog naar een dagblandhandel, het is zeker de moeite!

Voor foto's, klik hier

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het was fijn ja, eenzame op dat eiland daar! Rest me nog mij te excuseren dat ik niet toegekomen ben aan een interview met u, maar we kampten met onvoorziene technische problemen en ik heb uiteindelijk véél minder kunnen doen dan ik wou :(. Een volgende keer!

Petra Truant zei

Aah onze jongste spring in 't veld onder de journalisten die Leuven beter vond dan Antwerpen! :D

Das wel jammer, maar dat doen we dan gewoon volgend jaar. Hint, hint aan de redactie. ;)

Jan-Bart De Muelenaere zei

En uw overnachtingsinstantie was ook blij dat u langs kwam :p