zondag 30 maart 2008

Feesten

Zaterdagavond organiseerde Moeder Bladluis, 'n studentenclub waar mijn broer in zit hier in Poperinge, hun jaarlijkse galabal. Ben met mijn broer en zijn vriendin Lea geweest. 't Was echt wel fijn. :) Steengoeie muziek enzo. Dansen! In galakleed. Dat klinkt op het eerste gehoord nogal vreemd, maar dat is het niet, het gaat best goed samen.

Een kerel die met me danste zei: "Jij hebt ballet gedaan, is het niet?" En ik: "Hoe weet jij dat?"
Hij weer: "Dat zie je, uit al die dansende meisjes hier kun je dat er zo uithalen."
Ik totaal van slag, 't klopt immers dat ik vijf lange jaren ballet heb gedaan.

Zondag werd familiefeestdag. We vierden de 83e verjaardag van mn grootvader. De mens was heel emotioneel.

Fijne dagen voor mijn muze ook, ze deed voor de verandering eens een tijgervelletje aan. Soms is het een echte sloeber.

Geen opmerkingen: