dinsdag 4 maart 2008

Wat hebben Edegem en korfbal gemeen?

Comedy! En het rockte! Ja, het was fijn, heel fijn. Vooral die oude mensen die op de eerste rij zaten. Deed echt goed om het podium nog eens op te kunnen. Ik mag heel erg tevreden zijn. Dank ook aan Jeroen, Bram, Sven en Akim. Fijn gezelschap zijn jullie.

Ondertussen raakte de vaste pc een beetje te vol. Mijn broer deed er wat mee. resetten of zo. Heb ik geen verstand van. Hoe dan ook, het komt erop neer dat de pc niet meer wil opstarten. En dat is dus helemaal niet zo handig. Zeker als er daar werken op staan die je moet afmaken. Laat ons hopen dat dat ding snel hersteld is, anders hangt er mij wat boven het hoofd. Het zwaard van Damocles of zoiets. En elke latijnofiel, weet wat dat betekent! Constant dreigend gevaar.

Maar ach wat, ondertussen geniet ik gewoon van mijn sweet sixteens.
En leg ik mijn muze het zwijgen op. Want die zingt vals als ze verkouden is. Vreselijk.


Post scriptum voor de tragen onder ons: een laptop van je broer is echt wel handig. Of een pc in de winkel van je ma.

Geen opmerkingen: