zondag 9 maart 2008

9 maart

Jaja, 9 maart dus. Volgende week is het Palmzondag. En tussen al mijn geheimzinnigheid van de laatste dagen door is dit geen uitzonderlijk speciale dag... Of eigenlijk toch wel. Weer een kaart enzo. Dat zijn er dan twee in totaal. Das niet zoveel. Minder dan met Kerstmis. Zelfs in de mis wisten ze het niet. En das wel jammer.

En het regent, das ook stom. Dat zou niet mogen. Foei wolken! Ga maar snel weer weg en geef me zon!

Maar toch ben ik vrolijk. Dat moet dan ook wel.

Maar fock! wat maakt het ook uit! Draai niet rond de pot Petra! Er zijn er drie jarig vandaag! Hiep hiep hoer-a! Heel het weekend feest voor Petra, ik en mezelf! Opnieuw 16 worden is echt een van de leukste dingen die er bestaan. Van die kerel op de trein gisteren moet ik 17 worden. Dat klinkt oud. Daarom herverjaar ik liever. Kom en wees even vrolijk!

*huppelt en speelt met de lichtgevende eendlamp*

1 opmerking:

Jan-Bart De Muelenaere zei

Geproficiateerd met uw jaarlijks ouderwordingsverschijnsel.

Moge de vrouwelijke puberdromen blijven tot de hoogtepunten des levens reiken, tot de dag der volwassenheid is aangebroken.