vrijdag 28 maart 2008

onnuttige dingen

Geachte lezer

Eerst en vooral wil ik er u op wijzen dat er volgens de nieuwe binnormen geen komma meer mag staan na aanspreking en afsluiting. Waarom gebruikt iedereen dan nog juist WEL een komma?
Omdat ze niet weten dat die normen ALWEER veranderd zijn natuurlijk. Inderdaad, ik schrijf wat u denkt: stop dan toch die domme binnormen steeds weer te veranderen! Dan zou de gemiddelde aardholmens niet steeds denken dat IK ze verkeerd gebruik!

Muh.

Nouja, geachte lezer dus.
Ik ben er mij ten volle van bewust dat mijn niveau daalt met de dag. Daarom gaan we in de dalende lijn verder met een opsomming van allemaal nutteloze dingen die ik vandaag gedaan heb.
  • Ik snoot vandaag drie keer mijn neus.
  • Ik hoestte zes keer.
  • Ik maakte flauwe sla klaar voor mijn moeder.
  • Ik warmde rode bietensoep op.
  • Ik at de rode bietensoep.
  • Ik werkte samen met Sofie drie uur aan een Franse dialoog over Aurore en Babette op de trein.
  • Ik at een boterham met chocoladekaas.
  • Ik zat op de kap van mijn nonkel. (bij wijze van uitdrukking dan natuurlijk)
  • Ik lachte.
  • Ik keek naar de helft van die Geert Wildersding film.
  • Ik stak de haard aan.
  • Ik kijk voor het moment naar de programma van Wim Helsen. Hij praat tegen twee leerlingen van het bijzonderding onderwijs. Ze willen de vooroordelen over het BUSO uit de wereldhelpen. Het valt op dat die kerels allebei een kakishirt dragen. Met lichtgroene elementen. Eigenlijk snap ik niet veel van het programma.
  • En zo nog een honderd miljoen andere achterlijke dingen dingen.
Jaja,...
Het leven gaat voort zeker?
Binnenkort terug met meer onnozeligheden.

Geen opmerkingen: