donderdag 13 maart 2008

pc in herstelling

Dit even ter mededeling. Gelukkig zijn er zo nog van die momenten dat ik in de winkel van mijn ma kom. En dan vinden we zo heel eventjes de tijd om het nodige te doen: voor mijn allerliefste lezertjes zorgen.

Het leven gaat ondertussen voort. Mensen eten. Mensen drinken. Mensen slapen en mensen horen het nieuws of lezen de krant. Zo ook ik. Een paar dagen terug hoorde ik dit: "Het Vaticaan heeft drugs, vervuiling, genetische manipulatie en sociaal en economisch onrecht als zondig gedrag bestempeld."

Met andere woorden: de paus is nog maar eens op zijn hoofd gevallen en (hoe kan het ook anders) blijven botsen. Drugs een zonde? Oke, tot daar aan toe, zo zou ik er ook over denken, maar fuck it, laat ze toch doen als ze hun leven kapot willen. Precies of die kerels zijn sterk katholiek! Daar zullen ze echt wel naar luisteren...

Word allen weer oerholmens, doe alles te voet, met koets en loopboot, want vanaf nu is al wie nog met de auto rijdt, een vuile achterlijke zondaar! Fabrieken moeten sluiten! Weg met het transport! Werkeloosheid en hongersnood stijgt ten top. Hoera voor de fijne en doordachte visie van de kerk! Komaan jongens, wees eens lief en ga eens met wat misdienaartjes spelen.

En mensen helpen door genetische manipulatie mag ook al niet meer. Ok, mij best. Hoeven we ons geen zorgen meer te maken om de hongersnood in de wereld. Makkelijk zat.

*Zucht*
Sommige mensen moeten echt eens nadenken voor ze wat zeggen.

Geen opmerkingen: