zaterdag 12 april 2008

Een blogpost voor Jorn

Omdat Jorn zo bezorgd om me is, een speciale dinges voor hem.
Met een Noor in je kot die een week lang constant uit wil gaan, heb je niet veel tijd om aan de pc te zitten.
Maar nu zijn ze dus weg.
En daar ben ik eigenlijk niet rouwig om. Niet dat het niet fijn was ofzo. Maar na een week laat thuiskomen en alle soorten vermoeiende dinges doen, ben je echt te moe. Dan gaat het gewoon niet meer en wil je ze gewoon buitenschoppen. Bovendien vind ik die Noren een beetje vreemd, ze lopen zo over je heen, hebben weinig interesse in cultuur (als ze in groep zijn), willen alleen maar shoppen, drinken en hun eigen zin doen.
Ben dus blij dat ik het gehad heb, maar ben ook blij dat het gedaan is.

Het doet trouwens altijd een beetje deugd als mensen denken dat ik uit Engeland kom. Vanwege mijn Engels met een Brits accent. Ben ik eigenlijk wel een beetje trots op. Elke jaar een paar weken in Sittingbourne vertoeven werpt duidelijk zijn vruchten af.
En vanavond doe ik lekker niets anders dan tv kijken en luieren! Want dat heb ik wel verdiend vind ik.

1 opmerking:

SAN zei

Groot gelijk om eens niets te doen. Na een bezoek van de noren kan je dat wel gebruiken. Ik spreek uit ervaring.
Die gasten willen altijd weg gaan en als ze weg zijn, vind ze dan maar eens terug.