zondag 13 april 2008

Finale 123 Comedy Award 2008

Donderdag kreeg ik een mailtje met de geweldige verrassing dat ik één van de zes gelukkigen ben. Zodoende word ik op 26 april in de Arenbergschouwburg op het appèl geroepen in de finale te strijden om de overwinning.

Mijn medefinalisten zijn de geweldig sympathieke mensen:
  • Jeroen Leenders
  • Jerry Van Dyck
  • Latif
  • Steven Mahieu
  • Sven Hardies
Eigenlijk kijk ik vooral ook uit naar de première van ons aller immer Phillipe Geubels met zijne show 'DROOG!' die hij dan ook zal spelen.

Eén en al spanning dus de komende weken, maar zo lang we ons maar amuzeren!
En voor wie nog ticketjes wil reserveren kan dat op deze geweldig lange link doen.
Snel zijn is de boodschap!

2 opmerkingen:

Jee zei

Omdat ik weet dat jij weet dat men amuseren met 's' schrijft, en eigenlijk in stilte hoopt op meer aandacht van mijzelve, zal ik hierover niet zagen.

Appel is wel zonder tekentje, hoe dwaas het ook mag klinken.

Petra Truant zei

;)
Je bent de beste Jozefien! :D