zaterdag 12 april 2008

Sunniva

Sunniva is de nicht van wijlen Georgette, ze is niet zo groot, niet zo opvallend en niet zo voelbaar aanwezig. Maar ze is er dus wel. Sunniva. Ze heeft dezelfde naam als mijn Noorse uitwisselingspartnerster. Das niet zozeer slecht bedoeld hoor! 't Is gewoon de eerste naam die in me opkwam.

Hoe dan ook, Sunniva, geniet van je tijdelijke verblijf op mijn kin.

En voor de mensen die nu al beginnen te panikeren, ik weid slechts sporadisch uit over een puist met mijn aangetaste geest, dus een schuilkelder opzoeken is nog niet meteen nodig.

4 opmerkingen:

Jee zei

Denk aan de weidse weide!
Uitweiden is dus met ee ie, my dear (het laatste uit te spreken met je fantastisch Britse accentje *grins*)

SAN zei

Wat een opmerkzaam persoon. Maar iedereen kan wel eens fouten schrijven en die spellingscorrector laat het wel eens afweten. Maar wie ben ik 'by the way' om hier nu commentaar op te geven. ;)

Jee zei

Woehoew, ik ben opmerkzaam!
-tot hier mijn egotrip-

je mag dat gerust zeggen, maar dan moet je eerst weten dat ik enkel en alleen Petra op spellingsfouten wijs. 't Is de enige waarbij ik dat durf, omdat ze er sterk genoeg in is. Op mensen die constant dt-fouten schrijven, durf ik eerlijk gezegd niets meer te zeggen.

Petra is een slimme meid. Ze heeft een sterke pen. En als ik dan de fout 'uitwijden' bemerk, ben ik er stiekem ook een beetje trots op.

Je moet het niet zien als iets slechts, als ik haar af en toe iets kan aanleren. 't Is mijn beetje extra aandacht aan haar. 't Is lief bedoeld. En dat weet ze wel.




En Petra, dit is de eerste en ook laatste keer dat ik in het openbaar zoveel lof aan je neus hang.
Mijn volgende post zal wel weer verpletterend zijn!

Petra Truant zei

We houden allen van je Jozefien! :D
Dikke zoen!