zondag 27 april 2008

Finale 123 Comedy Award 2008

Ondertussen zijn we allemaal ziek bij ons thuis. Gisteren was dat niet anders. Ik ben nog in wanhoop naar de dokter geweest en heb een paardenmiddel gekregen om m'n stem weer in orde te krijgen tegen 's avonds. Een hele dag zwijgen en rondhollen met blaadjes en een alcoholstift. De hel.

Tien minuten voor ik opmoet. Ik probeer mijn stem uit. Wonderwel krijg ik er wat deftigs uit! Ik doodnerveus uit schrik dat hij opeens weer zou wegvallen. Maar het lukte, ondanks de heesheid die er wat doordrong en die ene keer dat mn stem echt oversloeg. Maar he! 't Was goed en zeker voor mijn toestand. Wie doet mij na? :D

Achteraf ben ik letterlijk ingestort met koorts, heel veel pijn en alle dingen die daarbij horen. En weg was weer mijn stem. Weer even hees als van te voren...

Gekeken naar de première van 'Droog!' van Philippe. Dat was fijn. :)

Uiteindelijk is er een verdiende winnaar Latif uitgekomen, met Jeroen Leenders en Steven Mahieu op een fijne tweede en derde plaats. Proficiat jongens! 't Was reuze allemaal, ondanks mijn ziekerige avontuur. :)

1 opmerking:

Dave zei

But not forget, je stond er wel in the "big" final. Die grote prijzen en die tieten komen er wel heus. Tegendan zou ik graag die lolly willen kopen want ik ben gek van tieten, euh lolly's !