dinsdag 4 september 2007

*Zucht*

Ik denk dat ik de voorbije dagen nog nooit zoveel gezucht heb.
Het gaat niet goed met mezelve en nog veel minder goed met mijn liefste muzetje: die ligt namelijk met 40 graden koorts in bed haar ziel uit te zweten. En dat ziet er dus niet goed uit. Ook niet voor mij dus.
Zucht.
Ja, ik ben dus gestresst.
Met heel erg veel geluk ben ik morgen wel degelijk in staat een blogpost te schrijven, maar nu lukt het me niet om iets deftigs uit mijn vingers te halen.

Ik moet nog heel wat verslagjes enzo geven, ik weet het, maar ik doe echt wel mijn best.

Leve de schoolgaande jeugd.
*zucht*

2 opmerkingen:

Jozefien zei

en we leren de werkwoorden vervoegen

1) luister naar de stam van het werkwoord
stressssss
2) komt de klank van de laatste letter ook voor in kofschaapshit?
JA: voltooid deelwoord eindigt op een T
NEE: voltooid deelwoord eindigt op een D
3) kies de juiste optie van hierboven
4) schrijf: gestresst

mvg
Madame Orthographe

Petra Truant zei

nu stress jij mij nog veel meer!