zondag 16 september 2007

Foto's kortfilmpremière "Charlotte"

Hier heb ik alvast een paar foto's van het grote moment vrijdag. Wie weet komen er nog wel meer bij. In dat geval probeer ik ze zeker ook op mijn blog te publiceren voor de schatten die mijn blog lezen.

Ondertussen zit ik nog altijd met een keelontsteking en een verkoudheid, maar we kunnen ons met de nodige middelen wel rechthouden.

Gisteren heb ik nog de halve dag in Gent rondgezeten en heb ik me weer duidelijk geamuseerd.




Monteur-cameraman Reinhart Cosaert was natuuuurlijk ook present.



En de beste toneelleraar ter wereld (Frank Verdru (links)) die als regisseur zijn diensten zeker heeft bewezen! Uiterst rechts staat het gezicht die achter 'de verpleegster' schuilgaat.



En hier nog enkele filmpjes:

Om een idee te geven van de massa volk die er aanwezig was. Let op, de andere kant van de straat staan er ook nog veel mensen hoor! :p :p





Hier nog enkele beelden uit "Charlotte".















Als jullie overigens nog wat meer over de film willen weten, kijk dan eens op het onderwerp 'film' op mijn blog.

Geen opmerkingen: