vrijdag 7 september 2007

Dit is eigenlijk een post waarvoor er geen titel nodig is, maar wat schrijf je dan in het vakje 'titel'?

Toevallig heb ik op internet, op een blog van een volslagen onbekende die dit jaar naar Dranouter Folkfestival geweest is, een herkenbare foto gevonden. Blijkbaar stond het begrip 'digitaal fototoestel' in het woordenboek van deze (fijne?) persoon en heeft hij/zij enkele fijne (jaja, fijn is nog steeds mijn woordje!) kiekjes gemaakt en deze op de blog in kwestie geplaatst.
Omdat ik het eigenlijk wel een fijne foto vind en ook omdat ik het misschien wel een beetje fijn vind dat deze persoon die foto geplaatst heeft, wilde ik hem graag ook eens op mijn blog zetten. Wij hebben namelijk toen op Dranouter wegens 'het-gebrek-aan-een-camera-fenomeen' geen foto's kunnen nemen. Bij deze dus bedankt aan de weldoener.


1 opmerking:

Anoniem zei

Amai, een foto van mij die het zó ver brengt? En het is dan nog een onscherpe... ;-)

Wel niet zo lief dat je het niet gevraagd hebt... Ook amateurfoto's vallen onder het copyright.

Maar gezien ik je ietwat vreemde humor wel kan apprecieëren en het eigenlijk een beetje een eer is je site te mogen versieren, mag je de foto gerust laten staan :)

Groeten!
Thijs.

Ps.: fijn fijn fijn fijn fijn fijn.