zaterdag 22 september 2007

*Kreun*

Dag 5 van de kloppende hoofdpijn en koorts. De zon schijnt buiten en ik moet in mijn bed zitten. Het is niet eerlijk. 't Is gewoon niet leuk meer. Gisteren ben ik naar de dokter geweest en die heeft bloed getrokken. Longfoto's hebben getoond dat ik geen longontsteking heb en mn bloed zou normaal zijn. Op mijn arm is er een vreselijke bloeduitstorting van die naald en dat doet pijn.
Deze middag kan ik van de koppijn niet naar een verjaardagsfeestje waar ik voor uitgenodigd was.
En ondertussen speelt mijn muze buiten met de vogeltjes. Ze is trouwens sinds gisteren al niet meer te genieten. Volgens mij is ze verliefd op een andere muze, maar dat durf ik haar niet te zeggen. Wie weet komt ze dan wel nooit meer terug, ik kan haar immers in deze mentale en fysieke toestand niet achterna rennen.

Zij die ziek zijn en die zich te ruste gaan leggen groeten u.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zeg al die depressieve praat op uw blog! Zo maak je geen nieuwe blogvrienden tenzij ze ook depri zijn ;D