dinsdag 21 augustus 2007

Poperinge, waar is dat nu weer?

Ja, na twee dagen begon ik reeds in het Engels te denken. Dat was en is nog steeds wel fijn. Met als gevolg dat ik nu soms niet maar op een woord in het Nederlands kan komen, maar wel in het Engels.

Vandaag gingen we naar Bluewater, het 2e grootste shoppingscenter in Europa. Later ga ik veel geld verdienen en dan kan ik alles kopen wat ik wil, je weet wel: van die Later-als-ik-groot-ben-en-als-ik-veel-geld-verdien-dan-doe-ik-alles-wat-ik-zelf-wil-gedachten. Lijkt me wel redelijk.

We hebben ook al een ritje gemaakt met de trike, vorig jaar was dat nog een motorbike (met 2 wielen), nu dus met 3. Dat was ook heel fijn.

Verder hebben we nog wel dingen gedaan. Als ik daar nu eens zou kunnen opkomen... Morgen ga ik zwemmen. Zwemmen vind ik heel fijn. Je weet wel zo in het water en met je armen en benen en zo. Ja eerlijk waar, zwemmen vind ik echt heel fijn.

Maar nu ben ik dus weg, ik ga iets typisch Engels doen: eten.

Zwaai!
Me.

6 opmerkingen:

Yorgo zei

Oh well, Have a nice meal and enjoy your day.
worst me bone en spek en van die toestanden als ontbijt, Oh me darmos

Courage het bange hondje zei

zo cliché é
das totaal gin waar, das wss alleen ma in de hotels zoda de toeristen peizn dat zo is in engeland
en daarbij tzou me eiers zijn :p

Anoniem zei

En als er 1 ding is dat Simon iets van weet dan is het wel eten.

Jan-Bart De Muelenaere zei

Als er iets is wat allesbehalve typisch is aan Engeland, dan is dat "eten"!

Wat er wel typisch is aan Engeland is: "Slecht Eten"!

Courage het bange hondje zei

mmmmm, eten

Petra Truant zei

@ apostel 13: Dat is omdat je niet naar pubs gaat. In een pub waar ze eten serveren is het eten altijd vers en lekker. Zeker proberen!