dinsdag 14 augustus 2007

Bonjour

Tout va bien avec moi. Euh... I mean: Hello! Everything is very good here in Sittingbourne.
Buiten dan het feit dat het regent en waait enzo, maar dat waait dan wel weer over zoals ze zeggen. hier in Engeland is het fijn, mijn ouders zijn vandaag naar Londen en tomorrow they go back home again. They`ll leave me behind here bij ons vrienden to "learn" my English.

Gisteren en vandaag was en is dat nog steeds rustdag en daar ben ik heel blij mee. Dat vind ik namelijk fijn en ik kon het wel gebruiken. Ik lees zon beetj Harry Potter (just read the 5th Harry Potter en `ve seen the movie) en geniet met volle teugen.

We hebben al n boot fair, oftezel rommelmarkt gedaan en alles is hier spotgoedkoop op rommelmarkten, niet te geloven dat alle andere dinges dan zo duur zijn.

Nog geen schokkende dinges meegemaakt, misschien komt dat nog wel. Maar vorig jaar echt niet zo snel overtroffen worden... :p Het uur is wel iets om aan te wennen, ik denk dat ik nog altijd op Belgisch uur sta geprogrammeerd. Hier is het om 20.35u al serieus donker aan t worden en das echt wel even wennen.

Met mijn muzetje gaat alles goed en zoals ze beloofd heeft is ze braaf.

Zieso, deel 1 van het unieke live verslag van Engeland zit er zo`n beetje op, hopelijk komt er nog een tweede deel, maar ik kan niets beloven. (Ik stop er gewoon mee omdat ik anders dat hatelijke qwertyklavier kapotklop!!! :@ )
Vele groetjes daar in Belgie en wees een beetje aardig voor de koning wil je.

A big English kiss
Petra (spreek uit op zen Engels met de klemtoon op een korte e)

1 opmerking:

Jozefien zei

Zieso? Don't start lispeling!