maandag 27 augustus 2007

Een verslag enzo

Terwijl ik me te goed doe van het laatste zakje hostiesnoepjes en ook terwijl ik er misselijk van word (die dingen zijn nu eenmaal verslavend en je moet ze wel eten tot je erbij neervalt), schrijf ik vandaag een postje om jullie eens lekker te verwennen.

Tot mijn grote verrassing lag er deze morgen een dikke envelop op mijn bord. Een envelop die drie andere enveloppen bevatte. Niet minder dan drie mensen hebben toch aan mij gedacht toen ik op kamp in Frankrijk was in juli! Jammer dat de brieven te laat waren om in Frankrijk te arriveren, maar ik heb ze uiteindelijk toch gekregen. Een grote dankjewel aan Jorn, Ward en Bart, peetvader van Waarborg Eleven. Een grote dankjewel voor dit prettige ochtendleesvoer!

Ik ben dus terug van Engeland! Uiteindelijk ben ik dan toch niet meer in het zwembad geraakt, maar het gedacht was er toch. :) Vrijdagmiddag zijn we uit Sittingbourne vertrokken en hebben we (en dan vooral mijn pa) Canterbury nog een paar uur onveilig gemaakt. Rond 21.30u Belgische tijd zijn we weer aan de andere kant van de Noordelijke Ijszee aangemeerd (of was het nu de Noordzee?), namelijk aan deze kant. Maar neen, nog geen eigen bed, in de plaats daarvan werd het een luchtmatras in Gent, wat toch ook wel zijn charmes had moet ik bekennen.

Zaterdag: opstaan en richting Sint-Niklaas voor een fototrekkerij bij Stef thuis en een dronk met alle comedians van 123comedyclub. http://www.123comedyclub.be/ Dat was heel fijn. Er werd heel wat afgelachen en dat meer dan terecht!


Na een tweede nacht op de luchtmatras in Gent ging het richting Antwerpen naar café Buster voor de Buster Marathon die zijn 10e editie hield! Een echte feesteditie dus! Er stonden maar liefst 32 artiesten op het podium! om 14.00u begon het eerste blok en veel veeel later werd het 6e blok geëindigd met onze eigenste Xander De Rycke.

Andere comedians, bekende en minder bekende; beginnende en minder beginnende waren: Bruno Bittoun, Dave Loodts, Jeroen Rottiers, Thomas Fransen, Yorgo Quirynen, Gerrit De Bremme, Gorcha Davidova, Jan-Bart De Muelenaere, Michaël Van Damme, Abdellatif Ait Ahmed, Bart Cannaerts, Jeroen Leenders, Els Dams, Peter Christiaens, Peter Kluppels, Olly De Westelinck, Soula Notos (NL), Youssef El Mousaoui, Bert Gabriels, Patrick Van Den Kieboom, mezelve en MCs Michael Van Peel en Philippe Geubels.

Twerd een prettige en fantastische avond, met veel kennismakingen en vuile praat. Maar das dan wel voor één keer gepermiteerd denk ik. Zelf ben ik heeel erg tevreden over mijn set in de Buster, het is fijn om een lach te krijgen en dat ik dan een ziek wijf ben of beangstigend ben, dat neem ik er dan gewoon maar bij. Nà!
Mijn muze heeft dus heel goed werk geleverd en daar ben ik heel tevreden over.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Het op de muze steken is gemakkelijk. Van waar ik zat, heb je het toch gewoon zelf gedaan. En goed ook. Wij 'hecklers' blijkbaar iets minder, maar shit happens als je als niet-Antwerpenaar zonder microfoon een grote bek opzet in een café dat 'Buster' heet. Dus kregen we alledrie wat we verdienden: wij ambras en jij applaus. Ga zo door.

Petra Truant zei

Dankjewel voor de fijne woorden Bart!